Dagen avklarad!

Jag ar nu inne igen efter en skon dag vid poolen. Solat, druckit kaffe, badat, spelat volleyboll med min bror, osv :) Riktigt harligt! Imorgon sa ska det bli ostadigt pa eftermiddagen sa det var bast att passa pa idag! :)
Jag har nu bytt om fran min bikini till 'riktiga' klader, och ska fixa till mig lite. Ikvall ska vi grilla marinerad kyckling. Jag har inte atit middag inne sen jag var i sverige! Vilket var 12 juli. Harligt varmt ute hela kvallen :)
Kanske tar lite bilder ikvall :)
Tack for alla fina kommentarer jag far. Det ar underbart att lasa vad ni tycker :) Det far mig att lasa era bloggar ocksa, vilket jag gor! :)
Puss pa er.

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0