diss innan dusch

Jag hatar Forever21. Hatar. Det ar sa grymt dalig kvalite pa kladerna. Skorna ar plastiga och fula. Jag menar, vem fan klar sig som dom satter ihop kladerna? Seriost?! Jag har en klanning darifran, EN klanning! Inget annat. Jeansen gar sonder och ar inte ens jeanstyg. Om ni bestaller nagonting darifran, sa kommer ni sakert angra er. Speciellt om ni koper skor. Allt gar sonder, och det ar darfor det ar sa billigt. Var inne dar nar jag var med Cornelia och shoppade. Hittade en ganska sot klanning, som sag fin ut pa galgen. Den satt som skit. Jag ska aldrig, aldrig nagonsin kopa nagot darifran. Jag har hellre fa klader i riktigt bra kvalite, an mycket klader i skitkvalite. Det kanske finns nagot som ser fint ut pa hemsidan, men i verkligheten... Ojojoj. Jag avskyr F21.


Ursakta alla svordomar, men vem fan klar sig sahar?!
Kolla skorna?! Plastbitar.



Kommentarer
Postat av: SD

Haha du är nog den första jag har hört dissar Forever 21. Jag bodde i USA ett år och alla mina kompisar älskade kedjan. Personligen tycker jag inte så mycket om Forever 21, kvalitén på kläderna vet jag inte så mycket om (har också bara en klänning därifrån), men jag hittade sällan något jag tyckte var snyggt.

2009-08-29 @ 17:29:28
URL: http://daniloff.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej, tack Sofia, nu är jag varnad om F21.

2009-08-29 @ 21:00:19
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/
Postat av: A2K

Måste vara riktigt, riktigt keffa kläder därifrån med alla dessa svordomar och grova dissar!



HIPHOPPARE? A2K intervjuar Göteborg-rapparen Parham på sin blogg. Inklusive musikvideo och senaste singeln! Följ och bloglova: http://www.a2ktheproducer.se/



2009-08-30 @ 02:42:52
URL: http://www.a2ktheproducer.se
Postat av: amanda

jag har handlat masa kläder där ifrån när jag var mindre dock. Då hittade jag mycket som däremot var jätte billigt. Jag har inte samma klädstil som jag hade när jag var mindre så kanske inte skulle hitta så mycket där nu, men kvaliten på mina kläder var det inge fel på. Jag har fortfarande tre tröjor där ifrån som jag fortfarande använder.

2009-08-30 @ 18:13:41

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0