early bird

Hejjjj bloggen! Har sett pa film nu ikvall. Tankte faktiskt ga och lagga mig. Ta taget till New York 8.33 imorgon bitti! Koa pa Times Square for biljetter (halva priset om man koar) till Broadway! Vet inte vad vi ska se an... Vi far se! :)
Far ganska sa manga fragor marker jag... Far kanske ta och ha en fragestund nagon dag, sa slipper jag ga in pa varje inlagg och svara alla.
Nagon har som ar lika kar i Jonas Brothers som jag ar?! Herregud.

Aja, ska nog lasa lite nu, och sen soooova (:

PUSS och ha en bra mandag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej vilken mysig blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?=)

2009-08-03 @ 12:22:07
URL: http://metrobloggen.se/sandrakenny
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-03 @ 12:36:37
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in sommarklassikern (: BIG LOVE <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/grease-summer-love.html#comment

2009-08-03 @ 16:48:23
Postat av: Carro

Vad jobbar din pappa som? Superkul blogg! Puss

2009-08-03 @ 20:36:40
Postat av: simone

Hej hopp! :) Haft en bra måndag?

2009-08-03 @ 20:54:38
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Suss

Haha det är sussie från kunskap , tyckte att jag kände igen dig på din blogg! =) Skitlängesen, hoppas det är bäst i Usa :)

2009-08-04 @ 00:23:18
Postat av: My dream

Är så avundsjuk på dig! :) Jag önskar att jag hade någon förälder som jobbar i USA, min dröm har alltid varit att bo där. Jag är född 94 (15år) och har lite problem med vänner och så, jag har funderat på att bli utbytesstudent där när jag blir lite äldre. Problemet är bara att jag inte vill vara ensam i stora USA utan några vänner. Lärde du känna några svenska tjejer i din ålder där eller?

2009-08-04 @ 01:35:16

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0