Godkvall, kara lasare :)
Jag har nu inrett min nya byra som jag snickrade ihop sjalv(!) igar. Nu ar den full av klader!! Imorgon ska jag fixa i ordning pa mitt rum sa jag kan ta lite bilder. Ligger saker fran den gamla byran overallt har. Maste ju stada ocksa.
Forlat for alla otroligt trakiga inlagg, men jag har sa otroligt mycket att gora dom har sista dagarna pa sommarlovet. Nar skolan kommer igang lovar jag att bli battre! Btw, mandagen den 7 September har jag en ledig dag, pga Labor Day. Ska bli sa jakla skont! 4 dagars skola, sen ledigt i tre dagar. Jag borjar 7.30 varje dag, och slutar 2.15 varje dag (om jag inte har en free period). Om ni tycker det ar krangligt med det amerikanska skolsystemet eller inte forstar nagot, sa skriv bara en fraga i kommentarerna och sa svarar jag pa den i ett eget inlagg :) Roligt med fragor!
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvallen och sen zappa pa tvn :)
PUSS!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0