Fragor

Hej igen allihopa :) Jag har precis kommit hem fran Staples. Kopte huuuur mycket grejer som helst! Sen lanade jag boken, sa nu ar det bara att lasa! Om 20 minuter kommer Cornelia hit, och da ska vi bada :)

Varje gang jag far fragor om nagot som jag tycker ar varda att svara i ett inlagg, sa alla kan se det, sa gor jag det! Haha.

Har du familj i Sverige som du hälsar på ibland?
Svar: Japp. Min mormor, morfar, farmor, moster & morbror, kusiner osv! Men jag har bara varit i Sverige en gang sen jag kom hit :)

Hur var det att anpassa sig i USA, du kan ju inte bara börja prata svenska i en affär te,x om du ska köpa något?
Svar: Jag var redan valdigt bra pa engelska nar jag kom hit, men saklart ar det svart att inte anvanda sig av svenska ord nar man inte kan nagot pa engelska. Men jag anpassade mig ganska snabbt. Hor ju engelska 24/7 i skolan och med kompisar osv :)


Nu ska vi ata dumplings, mums!
Puss pa er! :)

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0