Glomde helt bort

Har ju inte lagt upp en "outfit"-bild pa ganska lange! Har ar iallafall en. 11.20PM haha! Battre sent an aldrig :)



Linne Gina
Shorts UO

Kolla min utvaxt. Den har en hel historia. Forra hosten hade jag brun/rott har. Det var forsta gangen jag fargade haret. I julas blev jag blond. Fagade sjalv. Men blev aldig riktigt blond, sa jag fargade igen. Den har gangen blev det ljusare, men min utvaxt blev morkare pga den andra blonda fargen. Innan sommarlovet sa gick jag till min frisor och slingade hela haret, men hon gjorde aldrig utvaxten! Och har i Amerika far man ga tillbaka om man inte gillar det, och sa fixar dom det gratis. Sa hon gjorde lite mera slingor. Men utvaxten forsvann inte. Orka klaga en gang till liksom! Sa nu den har gangen jag gar dit (denna eller nasta vecka) sa ska jag be henne farga utvaxten och sen far vi se vad som hander med resten av haret. Jag har 3 harfarger. Min riktiga langst upp. Gammal blond farg under det. Och sen blonda slingor. VACKERT. Vill till frisoren NU!

Anyways, ikvall har jag kollat miljarders nya bloggar och fatt massor av inspiration. Imorgon kommer bli en bra dag kanner jag :)

Godnatt pa er alla!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, alltså din blogg är fin & bra!

Men det är riktigt störande att du inte kan skriva åäö! men det kan du, det finns ju en knapp med dom här på ^~¨ tryck en gång på den och sen på ett a! så får du ett ä tex!

KRAM

2009-08-18 @ 14:19:07
Postat av: klarah

gillar din blogg !:) hur kommer det sig att du flyttade till USA? :)

2009-08-19 @ 17:01:10
URL: http://klarahamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

gud vilken härlig blogg, den här ska jag börja läsa :D oh btw, shortsen var juh bara för snygga ! ;)

2009-08-21 @ 00:34:41
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0