Godmorgon!

Hej pa er alla. Jag har "precis" vaknat och sitter nu i vardagsrummet med min lilla dator. Ska ata flingor med farska jordgubbar snart :)
Om en timma ska jag aka till frisoren och fixa min utvaxt, och sen ska jag troligen vara med min svenska kompis :)
Lagger upp bild pa hur haret blev sen!

Och snalla, innan ni staller fragor, sa las tidigare inlagg, allt star dar :)
Annars kan jag ha en fragestund igen sa kan ni fraga vad ni vill?
Tilldig som undrade iallafall, jag pratar svenska hemma med mina foraldrar! :)

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Först och främst är det ascoolt att du flyttat till USA. Det är även mitt mål att göra så efter gymnasiet.. Men jag har inte kommit längre än till att drömma om det.

Jag undrar bara om det är något speciellt tillstånd eller liknande man måste ansöka om för att kunna bo i USA?



Kram Amanda

2009-08-19 @ 18:43:44
URL: http://www.ameandabackman.blogspot.com

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0