Harliga hemmakvallar

...det basta jag vet! Sitta i pyjamas med te och popcorn. Och nagon bra film pa tv.
Fast det ar sanahar dagar som jag saknar Sverige som mest. Kunna ta tunnelbanan in till stan, eller bussen. Har finns det inga bussar eller tunnelbanor, om man inte bor pa Manhattan. Man maste verkligen ha bil, for det ar langt till allting. Tur att jag tar mitt korkort om en manad :) Da kan jag aka och traffa kompisar nar jag vill, istallet for att vara beroende av mina foraldrar som skjutsar! (eller min bror!)
Imorgon bitti blir det brunch, och troligen lite mer bilder an idag (:

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Shit alltså, vad avis jag blir! :) jag vill också bo i USA (: haha

2009-08-02 @ 11:29:39
URL: http://jefr.blogg.se/
Postat av: josefine

rolig blogg du har! fick precis syn på din blogg och du har just fått en ny läsare:)

2009-08-02 @ 17:23:31
Postat av: malin

Skriv vad du känner för!varför flytta du dit ? :)

2009-08-02 @ 17:34:18
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: Lisa

1. Var det svårt att lämna Sverige? Jag menar från att bo i sverige hela sitt liv (antar att du har gjort det?) till att flytta till USA?



2. Har du kontakt med kompisar o så, från sverige?



3. Har du flyttat dit permanent?

2009-08-02 @ 18:11:48
Postat av: Mikaela Urbom ♫

Min bror flyttar snart dit, mina 3 bästa vänner har och ska flytta dit, de e nog dags att jag också gör det ;)

xoxo

2009-08-02 @ 18:32:40
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0