Huvudvark

Jag har san otrolig huvudvark... Jobbigt for ogonen att fokusera sig, och det ar fooor ljuuust... Usch, inte roligt alls!
Iallafallm jag vagar inte ga ut eftersom det ar sol, sa jag stannar inne ikvall. Kollar pa James Bond och planerar min helg. Ska ata god middag idag! :)
Imorgon kommer pappa hem! Aaah, han har med sig en present till mig. Visar nar jag har fatt den! Hihi :) Sen imorgon pa kvallen ska jag troligen sitta barnvakt at mammas svenska kompis barn. Dom ar verkligen inte lika jobbiga som min grannes.
Pa lordag hander nagot spannande ocksa! Men det berattar jag om da :) Far mina glasogon da ocksa. Vill in till stan den dagen, sa ska prata med Cornelia om det :)
Pa sondag ska jag inte gora nagot speciellt pa dagen tror jag, men jag ska sitta barnvakt at grannen. Usch! Men pengarna gar till min vaska iallafall. :)

Puss pa alla som kommenterar :) Dock tanker jag inte svara pa fragor som jag redan har svarat pa. Las igenom det jag har skrivit innan ni fragar nagot istallet! :)

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: KENDRA

Spännande blogg. Lär följa den :) Kolla gärna in min också! Kendra

2009-08-20 @ 23:38:27
URL: http://kendrasmansion.blogg.se/
Postat av: denise malmqvist

jag flyttade nyligen till TX vart bor du??

2009-08-21 @ 00:26:06
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0