i love you, man!

Heyy everybody.
Ikvall har vi atit otroligt god middag. Grillad oxfile med hemgjord potatissallad. Mums! Vi grillade aven fast det regnade. Var inte sa farligt, bara lite dugg precis da! Nu oser det ner. Tropiska stormen Danny drar forbi utanfor Long Island i natt har jag for mig. Inte roligt alls. Orkansasong nu ju!
Iallafall, jag har sett manga filmer idag! Bride Wars, Terminator 2, I Love You Man, Pursuit of Happyness och Blazing Saddles. Alla otroligt bra filmer :D
Imorgon ska jag sova ut (igen), och sen pa kvallen ska vi pa middag hos ett par svenskar, med Cornelias familj. Vet inte om det kommer nagra andra, men det ska bli trevligt! :) Far se med vadret bara.
Nu sitter jag i soffan och vantar pa att Christer Fuglesang ska skjutas upp i rymden! Spannande. Vantat pa det har! Aven fast jag aldrig skulle aka upp sjalv, sa tycker jag det ar spannande :) Skulle ni vilja aka upp i rymden, om det var ofarligt och gratis? Det skulle inte jag vilja...
Idag skrev jag ut biljetterna till Jonas Brothers... Ah jag ar sa nervos!! Mina pojkar... Jonas Brothers ar som Tokio Hotel for Kenza, for mig! Helt otroligt kar i dom killarna.
Iallafall, det var dagens (20 minuter kvar pa den) langsta inlagg. Imorgon lovar jag att det blir battre :)
Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: linneaH

Vilken av bloggarna läser du helst? Kissies, kenzas, Blondinbellas, Amirs, Paows, Dessies eller Fokis?

Gå in på min blogg och skriv ditt svar, tack på förhand :) / LinneaJerry

2009-08-29 @ 11:18:22
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej sofia!

Riktigt kul att jag hittade din blogg, det var precis vad jag behövde. Jag heter Emma och går mitt sista år på gymnasiet, och precis efter studenten flyttar jag och min familj till New York, då mamma nu fått jobb där. Jag har hundra frågor, men jag får väl börja med att fråga allmänt hur det är där? skolorna? varför flyttade du dit osv? Kram // Emma

2009-08-29 @ 14:28:14
URL: http://ekhg.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Sofia!

Riktigt kul att jag hittade din blogg, det var precis vad jag behövde. Jag heter Emma och går mitt sista år på gymnasiet. Direkt efter studenten flyttar jag och min familj in till New York då mamma nu fått jobb där. Jag har hundra frågor men får väl börja med att fråga hur det allmänt är där? skolorna? staden? varför du flytta dit osv? Kram/Emma

2009-08-29 @ 14:31:45
URL: http://ekhg.blogg.se/
Postat av: Emma

Har gått tillbaka och läst vad du skrivit och känner mig nog en aning lugnare :) nu gäller det bara att söka universitet!



Tack! kram/ Emma

2009-08-30 @ 16:12:40
URL: http://ekhg.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0