JoBros

Hejhej allihopa! :) Jag har skaffat en app till min iPod som gor att jag kan skicka gratis sms fran den. En iPod touch med sms, slipper liksom ha mobilen med mig da! Sa otroligt jakla bra :)
Jag har iallafall suttit och lyssnat pa Jonas Brothers och kollat igenom alla mina bilder pa dom. Tror jag har hittat min absoluta favoritbiln pa Kevin! Jag har ingen favorit. Det ar bara elakt. Jag alskar alla exakt lika mycket.



Ahhh kolla va sot! :D Vill ocksa ha en san. Haha.

Aja ska fixa mig nu! :) (12.54) Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: BECKY- om livet utomlands

jag bor ocksa i the states, komer dar fran :D<3

2009-08-09 @ 19:59:13
URL: http://becccaboo.blogg.se/
Postat av: lovisa

fan vad cool din blogg var! =o =D

sjukt ball! =)

jag hoppas att du haft en bra dag?

när börjar du skolan? =)<3

2009-08-09 @ 20:10:40
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0