music's in my soul

Hejhejhej bloggen.
Jag har precis atit middag. Ganska tidigt. Min bror hamtade mig hos Cornelia i sin bil.
Nu ska jag vara hos grannen om 45 minuter och sitta barnvakt hela kvallen. Jag har verkligen inte lust, men jag vill ha pengar, sa jag tvingar mig sjalv! Dessutom ar bara dottern hemma. Hon ar typ 5 tror jag. Vild!
Jag ar sa otroligt peppad infor Jonas Brothers. Planerar redan vad jag ska ha pa mig. Herregud. Jag ska se dom. Dom. Joe, Kevin, Nick. Dom absolut finaste, snyggaste, basta killarna i varlden. Jag ar glad!

Puss! :D

Kommentarer
Postat av: gabriella e

Jag har sett dom i Sverige förra sommaren. De var förband åt Avril Lavigne den 28/6 2008!

2009-08-25 @ 16:40:25

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0