sista morgonen

Idag ar min sista sommarlovsdag. Det kanns bade bra och daligt... Ville verkligen ta vara pa den har dagen men verkar som om det inte blir sa! Ska nog stanna inne/ute(om det blir fint vader) och lasa min bok. Man maste ju lasa minst 2 bocker over sommaren, och min larare har rekomenderat en. Our Man in Havana. Borjade lasa den igarkvall innan jag somnade, och den verkar bra! Ska sola och slappa hemma med mamma idag typ :) Min bror borjade college idag (hogskola/universitet). Spannande att hora hur det var nar han kommer hem!
Jag langtar faktiskt lite efter att borja skolan! Borjar 7.15, aldrig raster (forutom nar man har sin free), langa goooooda luncher, nya manniskor varje ar. Underbart! Alskar High School. Jag har lart mig mer pa ett ar har, an vad jag gjorde dom sista fyra aren i Sverige. :) That's a fact! Jag far verkligen battre utbildning har. Pratade med Cornelia igar om att jag ska forsoka bo har nar jag vaxer upp. Jag trivs verkligen har, och jag kanner mig hemma. Men jag sager som Malin Akerman: Jag alskar att komma hem till Sverige pa sommarn. For det gor jag verkligen. Jag saknar inte Sverige, jag saknar manniskorna i Sverige. Men jag far ju se dom igen, och det far mig att alska att vara har! Min mamma, min pappa och min bror finns har for mig.
Nu ska jag dricka upp mitt te , och sen ta en dusch. Efter det ska jag lasa :)
Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: malin

i know you love me xoxo

2009-08-31 @ 17:42:55
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Filip

Fan vad vacker du är, helt sjukt!

2009-08-31 @ 18:15:49
Postat av: sofijah

har alltid velat åka dit , hru är det ?:)

2009-08-31 @ 19:09:23
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: Amaanda

Hej!

Skulle jag vilja be dig om en grej?

Jo.. Jga undrar om du vill slänga in en liten kommentar till mitt nya inlägg "Udda möbler, eller?"

Eller så får du JÄÄTTE gärna kommentera något annat såklart:D

Kommentaren behöver inte alls vara lång, men bara jag vet att du verkligen läser det jag skriver! Sen tror jag inte att du är en sån tråkmåns som bara "Ne, såklart jag INTE ska kommentera!!"

:D

Kram Amanda!

PS:

Tack om du gör det:)

Och tack om du bara läser ändå:)

2009-08-31 @ 20:05:52
URL: http://metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Maria

En sak som jag alltid undrat över är det här med high school och college. Är high school som vårt högstadie eller som vårt gymnasie? Hur kan man jämföra det?



Kul att läsa om ditt liv, själv bor jag för tillfälligt i NYC så kul när du tipsar om saker o så:)



Ta hand om dig!

2009-09-01 @ 03:44:37
Postat av: Anonym

till Maria : Det låter inte som om du bor i NYC dels för att att skriver "Å,Ä,Ö" vilket inte finns på ett amerikanskt tangentbord men du skulle ju kunna ha tagit med en dator från Sverige. Men det konstigaste är att du säger att du bor i USA men har inte lärt dig om collage, highschool osv. skolsystemet borde väl ha varit en av de första sakerna man lär sig?

2009-09-01 @ 13:51:24
Postat av: maja

sv: åh, vad glad jag blir. det där värmer verkligen... man känner sig lite värdelös när man inte tar tag i bloggandet och folk börjar klaga, men man kan ju inte rå för att ens liv blir kaotiskt ibland. kram!

2009-09-01 @ 18:06:07
URL: http://majakaka.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0