sunday morning rain is falling

Maroon 5's lat passar ganska bra idag! Vaknar upp till regn. Men bara for att orkanen Bill drar forbi Tri State Area idag. Imorgon blir det fint igen! :)
Skont att fa ta pa sig glasogon nar man vaknar! Och jag ar sa otroligt glad for att jag ska fa se Jonas Brothers!! Gah!!
Anyway, idag ska jag troligen over till Cornelia. Vi skulle till stranden, men det regnar ju! :( Aja, vi ska ata kladdkaka!!

Och! Idag har jag och min familj varit har i ett ar!! IDAG! Grattis till mig :)



Tänker du bo kvar i usa senare eller flytta till sverige tilbaka?

Svar: Jag tanker bo kvar sa lange jag far! Tanker ga ut college iallafall. Det ar universitetet, och jag har 2 ar kvar i High School :) Vill jatttegarna flytta hit permanent!

Till anonym: Nej, jag tanker inte skriva med svenskt tangentbord, for det ar mycket svarare. Knapparna sitter inte pa samma stalle och jag har varit har ett ar med amerikanskt. Om du tycker det ar svart att lasa utan aao, sa kan du ju lata bli att lasa!



Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Var gärna med i min TÄVLING på bloggen där du kan vinna lite produkter för nagelvård! :D

2009-08-23 @ 18:27:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag (:

2009-08-23 @ 18:44:16
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Matilda

Grattis till det första året!

2009-08-23 @ 20:32:37
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst,tappa läsare då ..

2009-08-28 @ 09:05:52

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0