svar pa tal

Är det sant att amerikanarna inte har smör på mackorna? Och ketchup på spaghetti? Vilka är dom största fördomarna mot USA?
Svar: Haha, sjalvklart har dom smor pa mackorna. Fast det ar ju inte som bregott... Vi anvander nagot som kallas I Can't Believe It's Not Butter. Det ar smor gjort pa canola oil. Jag undviker att ata mackor pga. att dom inte har Bregott. Det ar sa forbannat gott!!! Ar det konstigt att ha ketchup pa spaghetti? Haha, jag har det! Jag tror att den storsta fordomen av dom alla, ar att alla verkar tro att alla ar tjocka i USA. Sa ar det absolut inte. Dar jag bor ar alla otroligt utseendeberoende. Alla sma tanter ar hur smala som helst och har kroppar som 4aringar. Pa kusterna ar alla valdigt medvetna om vad dom ater. Det ar i mitten av landet, och i sodern dar dom ar som tjockast. Och det marks verkligen, ju langre bort fran kusten man kommer!

Jag alskar nar ni staller fragor! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har också en fråga, Sofia.

Jag undrar hur 5-i topp Bästa badplatsen i USA ser ut? Där ettan är bäst.

2009-08-27 @ 20:11:12
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/
Postat av: Linn

Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga (:

2009-08-27 @ 21:03:49
URL: http://liora.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0