Svar

Har kommer svaren pa era fragor. Tog med nagra fran andra inlagg ocksa!
Idag ska jag verkligen forsoka uppdatera. Har inget att gora idag, sa :)
Ska ocksa borja nu med att svara pa era kommentarer, forlat for jag inte har gjort det.
Ni ar underbara :)



Vad saknar du mest respektive minst med Sverige?

Svar: Jag saknar saklart mest alla mina kompisar och resten av min slakt. Minst... Hmm.. Vadret!

Nar ska du till Sverige nasta gang?

Svar: Jag hoppas verkligen att vi ska hem till vintern, julen kanske. Saknade svensk jul forra gangen!

Vad ar dina framtidsplaner?

Svar: Jag skulle garna vilja bo har i Amerika hela mitt liv. Ska plugga pa college, och sen efter det far vi se hur det blir. Vill jobba inom modebranchen iallafall! Helst pa Manhattan, saklart :)

Går du i skola där du bor? och isf är inte det jobbigt?

Svar: Saklart gar jag i skolan? Har gjort det sen typ ett ar tillbaka, sa nej det ar inte jobbigt. Mycket lattare an svenska gymnasium.

Hur lange har du bott i USA?

Svar: 23e Augusti ar det ett ar :)

Känns det inte jobbigt med att gå i skolan där? Med allt nytt och att du måste prata engelska hela tiden.

Svar: Allt ar inte sa nytt langre, precis. Men i borjan var det valdigt jobbigt. Om man inte visste vad nagot hette, sa kunde man liksom inte saga det pa svenska istallet.

Har din pappa fått fast jobb?

Svar: Japp!

Blev du glad när ni skulle flytta till USA?

Svar: Blandade kanslor! Blev saklart jatteglad och tankte att det var varldens chans, men sen tankte jag pa mina kompisar, min slakt, min hund, och allt det dar!

 Är du ofta i New York?

Svar: Jag ar i New York sa ofta jag kan! Nar jag ar i skolan sa ar jag saklart inte dar. Men nar vi har lov/lovdagar sa forsoker jag att aka in :)

Varför bor du i USA?

Svar: Pga. min pappas jobb.

Hur lang ar du?

Svar: 175.

Du säger att du har det bättre där nu, i efterhand. Varför?

Svar: For att jag tycker att jag far en battre utbildning, jag bor battre, och jag har lart kanna massor av underbara manniskor.

Vad jobbar din pappa med?

Svar: IT (tror jag, haha)

Har du skaffat några vänner där än? och hur är det med språket?

Svar: Sjalvklart har jag skaffat vanner! Har inga problem alls med engelska, har faktiskt aldrig haft det. Alltid haft valdigt bra betyg i det. Nu bade drommer och tanker jag pa engelska!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sjukt kul att läsa din blogg! :) Jag funderar själv på att plugga i Usa, så det är verkligen härligt att kunna läsa om någon som flyttat dit!

2009-08-06 @ 20:24:50
URL: http://hejandruw.blogg.se/
Postat av: A H W W W - Glitter och Glamour <3

hej vill du vara med i min veckans blogg anmäl dig i senaste inlägget <33

2009-08-06 @ 20:33:58
URL: http://ahwww.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: tack sa mycket :)

2009-08-06 @ 20:53:38
Postat av: lina

Gud vilken spännande blogg ! :) hoppas att du fortsätter blogga flitigt ! för denna kommer jag verkligen följa ! :D ha det så bra!!

2009-08-06 @ 20:58:13
Postat av: rebecca

Du glömde min fråga! :( Vad den största skillnaden mellan USA och Sverige är?

2009-08-08 @ 01:07:25

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0