TGIF

Antligen ar det fredag! Pappa kommer hem fran en vecka i Stockholm. Han har med sig presenter. Och OLW-chips! Och typ annat svenskt. Men presenter!
Iallafall, jag, min bror och mamma ska nu aka och kopa nya saker till skolan borjar. Det finns en affar som heter Staples (precis som min skola heter) som saljer bara typ "office-supplies". Usch jag maste sluta anvanda engelska. Aja det ar en bra affar iallafall! Efter det ska vi typ till biblioteket och lana en bok jag maste lasa innan skolan borjar. Our Man in Havana heter den. Ska ju ga svarare engelska det har aret, sa maste forbereda mig.
Iallfall, efter det sa kommer Cornelia hit igen! Och jag har sa mycket att prata med henne om haha. Typ! Imorgon hander det nagot STORT. For mig iallafall! Mer om det imorgon ; )

Nu maste jag fixa mig innan vi aker!
Tack till er alla som kommenterar, ni ar underbara :)!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ellen (:

fin blogg!=)

2009-08-21 @ 17:19:38
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0