TGIF!!

Happy Friday!!!! YEY! Haha jag ar valdigt peppad pa att det ar fredag. Favoritdagen.
Har nyss atit en valdigt god frukost som min mamma gjorde. Tack mamma! Scrambled eggs med flingor och farska jordgubbar. Mmmm. Vadret ar hur fint som helst idag! Djupt bla himmel utan ett moln! Ska ut och kora lite idag igen, men ocksa ligga och bli brun pa madrassen. Sen ikvall ar det maraton av mina tva favoritprogram, ihihhi! What not to Wear och Say Yes to the Dress. Langtar redan!
Det ar otroligt roligt att vakna upp, kolla bloggen, och ha massor av kommentarer som vantar pa en. Tack till alla er som kommenterar, och ni som inte gor det ocksa, haha.
Nu ska jag ta en dusch och sen ut och sola troligen.
Ha en bra fredag :) Pussar!

Kommentarer
Postat av: - H*

- awesome!

2009-08-07 @ 17:54:48
URL: http://finest.se/hodamerei

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0