topshop

Jag kanske har sagt det forut, men jag sager det igen; jag alskar Topshop. Det ar sa jakla synd att det bara finns en inne i stan har pa Ostkusten.
Nar jag var inne i stan med mamma for nagon vecka sen, sa sag jag ett par ascoola skor som jag ville prova, men jag provade ett annat par forst. Sen nar jag gar tillbaka till dom fina bootsen sa har en annan tjej tagit dom, provat dom och koper dom(!) Hon sag ut som varsta white trashet och tog mina skor. Orattvist! Jag hann inte ens prova dom. Men dom har iallafall en underbar skoavdelning. 4 vaningar stort ar det. Gigantiskt!
Jag skulle vilja ha ett par som liknar Elin Kling's boots, men dom ar slut i hela Stockholm sager min moster! Hon kommer hit i september sa jag tankte att hon kunde kopt dom till mig. Men saklart ar dom slut i min storlek. Sa jag far leta runt.
Hittade dom har fran TopShop, lite for enkla for min smak, men ratt snygga!


Jag tyckte Elins var otroligt snygga, sa om ni ser nagra som liknar dom nagonstans, sa sag till! Jag behover ett par enkla skor till hosten. Snygga, laga boots med gulddetaljer.
LF pa Main Street har valdigt snygga grejer, lite topshop-stil, men dom har inte fatt in sina hostgrejer an, eftersom sommaren har inte ar slut pa ungefar 2 manader!


Aja, jag lar blogga mer under kvallen! Ska verkligen uppdatera mera nu. Har bara haft sa mycket att gora dom senaste dagarna :)

Har ar iallafall min favoritlat for dagen.


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godnatt :D

2009-08-17 @ 23:24:55
URL: http://josefiner.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0