update

Haalllaaaahh! :)
Jag har varit hemma ett tag nu, men sag pa NYC Prep och Miami Social, mina tva favoritprogram! Fast NYCP tog slut idag. Miami Social har sasongsavslutning nasta vecka :( Levt med dom tva programmen hela sommaren!!
Okej, har ar en sak som jag inte gillar med att bo har (ytterst fa saker). Det ar kallt inne i biosalongerna. Jag menar kallt. Jag hade gashud i 2 och en halv timma. ACn var pa under hela forestallningen.. HEMSKT! Men aja... Jag och min kompis at upp en stor (las gigantisk) popcorn innan halva filmen! Herregud. Hur mycket jag an gillar Harry Potter sa tanker jag inte se Halvblodsprinsen mer ganger. 2 racker. Sa bra ar den inte faktiskt!

Har ar en bild fran tidigare idag :)



Nu ska jag sova! Vi far se vad som hander imorgon... :)
Puss!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0