Varldens basta frukost!

Hej allihopa! Hur har ni haft det idag? :) Jag har nyss kommit hem fran Splash! och har atit varldens godaste brunch... Herregud! Sallader, frukt, gronsaker, omeletter, ostar, varm mat, efterratter, osv! Hur gott som helst!
Innan jag aker till BedBath&Beyond med mammsen tankte jag svara pa nagra fragor som kommit upp! Sa ni slipper undra (:

Var det svart att lamna Sverige?

Ja. Det svaraste jag nagonsin gjort. Gar inte att forklara eller att forsta forrns man upplevt det sjalv. Bodde dar i 16 ar, hade kompisar, en hund, slakten, och mitt liv dar. Absolut inget som nagon ska behova ga igenom, men jag har det mycket battre har nu, tycker jag i efterhand.

Har du kontakt med folk fran Sverige?
Ja det har jag! Pratar med kompisar ofta pa Facebook. Saklart ar det inte samma som innan jag flyttade, men vi traffas fortfarande om jag kommer till Sverige pa semester :) Var dar 26 juni - 13 juli i sommar!

Har du flyttat till Amerika permanent?
Troligen, och forhoppningsvis ja! Vi har visum pa 5 ar tror jag, och pappas jobbkontrakt ar pa 3-5 ar. Jag hoppas pa att fa en utbildning och jobb har. Till slut medborgare! :)

Varfor flyttade du till Amerika?
Vi har alltid velat bo i Amerika, och pappa skaffade ett jobb som var i New York. Sa 23 Augusti 2008 flyttade vi hit :)


Nu ska jag aka ivag och handla lite smagrejer! Typ sminkborttagning och sant trakigt haha. Kanske nagot roligare om det finns.
Puss pa er alla, och ha en jattebra sondag! (det som ar kvar av den!)

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hej :)

Haft en bra dag?

Vad roligt att du bor i USA!

Vill också flytta dit en dag ;)

2009-08-02 @ 21:02:21
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Leia

Så mycket som frukost. :O

2009-08-02 @ 22:17:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror inte på dig

2009-08-05 @ 20:31:50

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0