Dagens topp 3!

Hola chicas! Har kommer dagens topp 3. Allt ar fran TopShop, saklart ;)


3. Laga booties med kedjor baktill. Kan vara oerhort snyggt med stupror och en cool tshirt. Me likey!


2. Svart magtroja med dodskalletryck. Alskar det lite rockiga temat i host! TopShop blir verkligen battre och battre! Tur att man har en fin mage sa man kan ha sana har trojor iallafall :) Men hoga jeansshorts ar snyggt till. Helst svarta fran H&M...


1. ...Eller dom har skitlackra med nitar pa! Gosh. Jag tror att jag ar kar. Mums.



Jag har precis malat naglarna. Skitsnygga farger verkligen. Most Honorable Red ar lite orange i fargen, men hur sot som helst om man har en somrig klanning till. Midnight in Moscow ar nastan svart. Hur snygg som helst! Passar till lite festligare klader. LBD+Killer heels typ ;)

Sa jag sitter har nu, lyssnar pa Jonas Brothers och Lady GaGa. Blir valdigt inspirerad av henne! Tjej med underbar rost och cool stil.

Puss pa er! Ni ar underbara (:

Follow my blog with bloglovin

Kommentarer
Postat av: tove

Hej där! Jag är jätte nyfiken på hur det är att gå på high school! Jag vill nämligen själv dit! Om du har tid så får du mer än gärna adda min msn så jag kan få lite svar, Jag bubblar över av frågor! Puss Puss! Och ps, du har väldigt snygg klädsmak! :D ds



[email protected]

2009-08-10 @ 17:49:24
URL: http://zanotie.devote.se

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0