Aruba

HEJ! Forlat for att jag inte har uppdaterat, men vi har inte internet pa rummet, sa just nu sitter jag i loungen pa hotellet med tradlost. Tror att jag har glomt kamerasladden. Bajs.
Aja, det ar ungefar 32 grader har just nu. Jag ar solbrand och varm. Vart hotell ar underbart. All inclusive (ata hur mycket vi vill, forbetalat), och vart rum ar otroligt. Litet, skona sangar, och direkt nar man oppnar dorrarna ut mot havet sa ar stranden dar. Ni kommer fa se bilder, jag LOVAR!
Idag har jag och mamma gatt till en marknad och tittat lite. Kopte en cool ring. Kommer nog kopa massor flera for det ar sa jakla billigt! hitta en som ar en spindel som man har pa ringfingret. Urlacker! Kopte den inte, dock.
Annars har jag bara legat pa den mjuka, vita sanden och solat, och badat i det turkosa vattnet.
Jag ar i paradiset :)
Hoppas ni har det bra! Kommer bilder om jag kan, annars sa ska jag forsoka blogga varje dag!
Puss pa er! :)

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0