Bad Romance

Skolan idag var helt okej! Fick reda pa att jag har A+ i Geometri, och A- i Algebra 2A. Och jag som nastan inte tog tva mattekurser for jag ar sa dalig.
Iallafall, efter skolan akte jag och Cornelia till Barnes&Noble. Absolut ett av mina favoritstallen. Stor javla bokaffar, med massor av tidningar som man inte behover kopa for att lasa. Man kan sitta dar i flera timmar med kaffe fran Starbucks som finns dar, och en tidning man inte ens betalat for. Najs!
Cornelia passade pa att plugga lite medans jag at min appelkaka och drack mitt te. Alska Starbucks!


Vi var ocksa inne pa Marshall's dar man koper markesskor for typ 60%. Hittade dom absolut snyggaste Chloe-skorna. Alltsa det gar inte att beskriva. Men iallafall, har blev jag forvanad over hur skona mina Sam Edelman faktiskt ar! Helt otroligt.





Sahar sag jag alltsa ut idag. Var tvungen att satta upp haret for det var sa otroligt smutsigt! Dusch pa en gang!!



Sen var det dags att byta om till riktiga korskor och aka hem. Haha.




Ikvall blir det pizza och mys framfor tvn! Har inga laxor sa kommer bara ta det lugnt ikvall.

Ha det bra!


Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0