beautiful

Heyy, bloggen! :)
Klockan ar nu ungefar tjugo over nio och jag har precis vaknat. Ska till gymmet idag med Cornelia, sa det galler att vara uppe tidigt sa jag orkar! Sitter just nu vid matbordet och ska ata frukost med min mamma. Julte och kokt agg. Mummmmmsss.
Jag har verkligen ingen aning om vad som hander idag... Skulle vara kul att ga pa bio eller nat sant. Skulle ocksa vilja aka till SoNo och fika pa mitt marockanska favoritfik. Aja, vi far val se. Har nagon laxa att gora ocksa.
Vi far helt enkelt horas efter jag varit pa gymmet :)
Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Emma :)

ha en bra dag :) kram emma

2009-11-15 @ 18:11:47
URL: http://mylifeinmyownwords.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0