dag 4? 5?

God eftermiddag! Jag har tappat rakningen over dagarna! Jag vet att det ar tisdag nu iallafall. Idag laste jag ut sista Harry Potter igen, och jag grinade. Helt seriost. Var helt sondergraten bakom solglasogonen. Forra gangnen (forsta) jag laste den sa rusade jag bara igenom slutet for jag ville bara se vad som hande. Forstod typ ingenting. Men den har gangen sa tog jag mig tid, och det var sa otroligt... gah! Ja jag ar HP-freak. So what? Inte varre an Twilightfanen. Jag avskyr Twilight.
Anyway! Det ar vad jag har gjrot idag. Brant mig lite pa ena armen och hakan (haha vet, konstigt stalle). Men blir bara brunare och brunare for varje dag.
ledsen att min blogg blir trakig under tiden jag ar har, men pa torsdag/fredag sa ska jag se till att ge er alla bilder ni fortjanar.
Igar var en underbar kvall. Vi gick langs stranden i solnedgangen, till en resturang som lag en bit bort. At god mat, och gick hem. Kollade upp pa himlen som var helt stjarnklar, forutom manen som stod mitt pa himlen uppochner. Det ar sa otroligt haftigt! Ar nara ekvatorn nu, sa allt ar helt annorlunda, haha.
Nu ska jag lasa lite bloggar, dricka lite vatten och sen blir det middag igen.
Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Cocco

fiaa!

det blev inga biljetter. de som mammi hade sett var utsalda. :( saknar dig! se till att sola mycket nu sista dan!

2009-11-25 @ 16:04:37
URL: http://www.llys.devote.se

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0