Election Day

Idag ar det election och min skola anvands som vallokal, sa jag ar ledig idag! Har precis tagit en dusch, och ska se om jag ska over till Cornelia och fota lite. Ska sitta barnvakt 4-6 sa maste avbryta min dag mitt i. Usch.
Och sa forlorade Yankees igar. Men det ar okej! Vi leder med 3-2 i matcher, sa vi kan vinna pa onsdag och fortfarande vinna World Series ;)
Fick en till fraga idag, fran Alexander.

Hur gammal kan man va innan man börjar college i USA? Och sen hur är fotbollen där? är det många som kollar på collegefotboll där?
Svar: Man borjar college nar man ar 17-18 ar. Alltsa man gar ut high school (gymnasiet) ett ar tidigare. Nu vet jag inte om du menar "svensk" fotboll eller amerikansk football? Men i min skola sa spelar man bade svensk och amerikansk. Football ar ju saklart den storsta sporten, tillsammans med baseball. College football ar valdigt populart och det gar matcher pa tvn hela tiden. Fotboll har jag ingen aning om! Ingen stor sport. Men footballfans ar galna :)


Nu ska jag fixa mig, och sen fa tag pa Cornelia!
Puss pa er!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0