en liten uppdatering!

Fredag: Parad i NYC for Yankees. Eftersom min pappa jobbar inne i stan sa sag han lite av paraden fran sitt jobb. Och jag var otroligt avundsjuk!


Konfettiregn over hela downtown!
Ungefar 2 miljoner manniskor sag paraden som gick fran Battery Square Park till Townhall pa Broadway.

Lordag: Akte till Rye och halsade pa pappas jobbarkompis som skaffat hundvalp for nagra veckor sen. Han ar ganska stor nu! Zingo, Ridgeback. Jag hade hund i Sverige sa jag alskar verkligen hundar, mycket mer personlighet an katter. Saknar dig Izor!


Men varldens sotaste eller?! Myshund.


Och sahar sag jag ut idag!



Usch, klockan ar 8:36PM och jag haller pa att somna! Inte okej... Vi far se vad som hander imorgon, vill verkligen aka in till Manhattan imorgon, men vi far se... Kanske bara blir att ta det lugnt. Bio maybe?
Aja, ska inte byta om till pyjamas for da blir jag annu trottare. Jag ska gora te, se pa en film och ata vit choklad. Kanske smsa lite med roliga manniskor. Det ar mycket roligare att smsa pa engelska an svenska, haha!
Aja puss pa er! Besoksrekord idag! :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Vad roligt att få ha sett paraden! :D

2009-11-08 @ 12:02:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Matilda

Då antar jag att Zingo är en Rhodesian Ridgeback.

Fin bild på honom. Jag har själv två hundar. De är också jättefina och den yngsta av de,Baloo har börjat på hundkurs.

2009-11-09 @ 14:03:52
URL: http://tsamjohansson.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0