Lite fragor och lite svar

Medans jag star har i koket och steker kantareller tankte jag ta och svara pa nagra fragor fran idag och igar :)

Var skorna varda pengarna?
Svar: Absolut! Helt underbara. Det marks verkligen varfor dom kostar sa mycket som dom gor.

Hur ar skorna att ga i? Ar dom stabila och skona i materialet?

Svar: Bland dom skonade hoga skorna jag nagonsin provat. Pga. den hoga platan sa blir det inte sa hog lutning. Valdigt stabila. Skinnet ar fint, och mockan ar valdigt mjuk. Foten bara glider in i dom! Och dom finns forresten bara i hela storlekar, sa jag tipsar er om att ga upp en storlek om ni har halva, som jag. (I amerikanska storlekar alltsa)

Tranar du mycket?

Svar: Jag gar pa gymmet 2-3 ganger i veckan med min kompis, Cornelia! Och jag har gympa i skolan 4 dagar i veckan, sa jag antar att jag tranar mycket!


Nu blir det kantarellmacka och mys med mamma!
Hors senare :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Har du idrott i skolan 4 ggr per vecka? :O varför?

2009-11-19 @ 20:48:43

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0