sista dagen

Idag har det hant ganska sa mycket. Vaknade, och at frukost vid stranden. Tog bussen till en strand pa udden av on, och snorklade. Sag massor av fiskar, sjostjarnor och alar och sant. Urhaftigt! Smafiskarna nafsade pa mina fingrar!
Sen tog vi bussen hem och at lunch, och pappa och jag bestamde oss for att cykla till Eagle beach och aka jetski, men precis da sa kom det regn!! Helt plotsligt. Sa vi stannade hemma och vantade pa att solen kom fram igen. Det slutade med att vi lag pa stranden nagra extra timmar istallet :)
Imorgon klockan 2 eller 3 gar planet hem till New York, sa jag ar hemma imorgon kvall. Ska bli ganska skont, saknar amerika faktiskt! Paradiset i all ara, men inget slar New York ♥

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: idah

Mera bilder!!! :D

2009-11-26 @ 10:04:04
URL: http://illmay.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0