snabb uppdatering

Slanger ivag ett snabbt inlagg innan jag aker och ar barnvakt! Bara tva timmar idag, sa det ar val skont. Tar med mig lite saker att plugga infor mitt prov pa fredag. Vi far helt enkelt se...
Ikvall ar det iallafall final av Top Model!!!! GO LAURA!! Ah, peppad!
Anyways, ni far troligen en dagens nar jag kommer hem. 6 har, 00.00 hos er.
Fick aterigen en fraga angande om jag pratar svenska eller engelska hemma med mina foraldrar. Ja det gor jag! Min bror och jag brukar snacka lite engelska med varanda ibland, men vi ar svenskar, sa vi pratar svenska :)
Jag vet inte var mina kategorier ar? Dom ar forsvunna fran sidan, dar alla inlaggen ligger. Vore ju bra om jag kunde ha en med bara fragor och svar... Aja, annu en sak pa min lista av saker som maste goras.
Ni far ha det sa bra, gullungar, sa hors vi sen :)
Puss pa er!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0