Dagens topp 3

Jag ALSKAR TopShop. Dom har nyss oppnat en affar i SoHo pa Manhattan, och saklart var jag och min kompis dar.
Men jag tycker dom har oerhort snygga klader till jakligt bra pris. Till skillnad fran Forever21 (jag vet att typ alla i sverige alskar den affaren). Om ni nagonsin koper klader dar sa kop inte mycket. Det ar VALDIGT dalig kvalite pa kladerna, och dom gar latt sonder. Jag har nagra saker darifran, och jag angrar verkligen att jag kopte dom.
Men har ar min topp tre fran TopShop iallafall!


3. Over-the-body-vaska i skinn. $110
Jag har letat valdigt lange efter en vaska att ha over kroppen, eftersom jag har sa jakla mycket grejer i min vaska! Den ar ar bade skitsnygg och praktisk.


2. High waisted jeans-kjol med dragkedja framtill. $65
Snygg med bara ett enkelt vitt linne, eller en lite finare blus/skjorta + killer heels!


1. Nit-boots $160
Jag ar KAR! Anda sen jag sag Elin Kling's liknande boots har jag velat ha ett par, och forlat mig om jag tycker att dom har ar 100 ganger snyggare! MASTE ha dom har! Snyggast idag.

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0