Idag!

Idag var jag med mamma inne pa Main Street och fotograferade lite :) Kopte ocksa nagot inne pa Achorn's! Bilden langst ner ar vad jag kopte :)


Har ar mysiga lilla Main Street! (Dalig bild pga att jag satt i bilen!) Finns hur manga bra affarer som helst. Min favorit ar LF! Kolla in deras hemsida.


Varldens basta cupcake-stalle!! Crumbs. Runt 30-40 olika sorters cupcakes! Och dom ar sa otroligt fina! Man vill nastan inte ata upp dom :)


Outfit for idag. Tunika fran TopShop och shorts A&F.


Lunch! Ruccola, parmesan, prosciutto, balsamvinager och olivolja! Mums. + tva gamla Chic och 2 flaskor vatten (:


Mina tva kop! 2 nagellack fran O.P.I! I Fargerna Most Honorable Red och Midnight in Moscow.

Puss pa er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-31 @ 22:18:54

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0