intro

Hej allihopa! For nagra veckor sen sag jag en resoblogg och blev inspirerad att skapa en sjalv, eftersom jag alltid velat blogga. Jag ar en 17arig tjej som heter Sofia och bor i Westport, Connecticut. En timma norr om New York. Jag flyttade hit i Augusti 2008 och ska snart borja mitt tredje ar pa high school. Jag alskar mode och att shoppa, det ar mitt liv! Jag vill garna jobba inom mode nar jag har gatt ut college, och helst ga pa college med inriktningen fashion merchandise. Jag kommer blogga bade om mitt liv har i Amerika, skola, shopping och mode! Min design ar hemsk, jag vet. Men jag slangde ihop nagot snabbt. Om nagon skulle vilja gora nagon cool design till mig sa hor av er. Om ni har nagon fraga om mitt liv har och innan sa ar det bara att skriva en snabb kommentar! :)
Hoppas ni gillar min blogg.
Puss sotnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har inte läst så mycket av dig än, men du verkar härlig :) Livet för dig verkar rätt soft, avundas litegrann när man sitter hemma i kära gamla Sverige!



Men förresten - hur lång är du? För jag får verkligen modell-vibbar av dig och tror att du ser "rätt" ut liksom.. eterisk eller vad man säger. Du har inte funderat på att modella eftersom du ändå vill jobba med mode? Haha, förlåt: inte för att jag VET så mycket om modeller och så, men jag gissar iallafall alltid rätt på första försöket om vem som kommer att vinna säsongens Top Model... Haha! ;) Men ha det så bra och fortsätt blogga! Kram

2009-08-02 @ 22:07:04
Postat av: Emelie Johansson

Galet att du bor i Westport! Vart?? Jag har själv bott där för dryga 2 år sedan!!!! :D:D:D

2009-08-07 @ 13:28:01
URL: http://em-johansson.blogspot.com
Postat av: amanda

jag är avundsjuk. Du lever min dröm. Jag vill bort från Sverige, känns som om man har mer chans att bli ngn i Usa. Folk dömmer inte varandra lika hårt där :)

2009-08-30 @ 18:10:30

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0