More flags, more fun!

Hej allihopa! Jag skrev ett inlagg forut men det verkar inte komma upp, sa jag provaar igen :)
Jag har varit pa Six Flags (nojesfalt) idag. Bland det roligaste jag nagonsin gjort!! Akte massor av roliga bergochdalbanor. Alskar adrenalinkicken! :)
Anyway, jag har nyss sett pa NYC Prep, som ar ett program som handlar om 6 stenrika ungdomar i New York och deras liv. Bortskamda, men otroligt beundransvarda ungdomar. Dom har verkligen lyckats :) PC ar ju valdigt snygg ocksa! Haha.

Har kommer min dagens topp 3. Om ni vill kolla in TopShops AW09 kollektion, tryck  har!


3. Randig palsvast fran TopShop AW09. Snyggt med en svart skinnjacka under i host/vinter. Ursnygg!


2. Svarta skinny-jeans med spetsinlagg fran TopShop AW09. Behover jag forklara?! Maste vara bland dom snyggaste jeansen jag sett. Ojojoj.


1. Platabooties fran TopShop AW09. Jag onskar verkligen jag var lite aldre och kunde ga i sana har skor nar jag ville! Jakla skola :) Ursnygga ar dom iallafall. Mums!

Kommentarer
Postat av: katrin

assnygga jeans! :)

2009-07-30 @ 22:10:43
URL: http://katrin.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0