Washington DC

Ojojoj jag ar pa jattebra blogghumor idag! Haha!
Vet inte om jag har skrivit det tidigare, men jag var i Washington D.C for ungefar en vecka sen. Tog massor av bilder, sa jag tankte lagga upp nagra :)
(Washington ligger ungefar 3-4 stater under Connecticut, och det tog 5-6 timmar att aka dit, beroende pa trafiken)



Utanfor Washington monument, utsikt mot Lincoln Memorial. Alskar tanten. Paraplyet ar ju lite for litet kanske, hihi. Coolt iallafall! Och det var hur varmt som helst. Solen var i moln bara (:


Utsikten fran Lincoln Memorial mot Washington Monument. Hur coolt var det inte? Tog ungefar 20 minuter att ga dar bortifran till L.M. Haftigt!


Min mamma, min bror, och jag utanfor Library of Congress. Ganska trist, men dom hade wifi :)! Haha!


Vita Huset, saklart :) Vi sag tyvarr bara den har sidan av det, eftersom det var sa langt att ga runt!  Men fint var det!


Och till sist, Hope Diamond. Den storsta, mest 'flawless' diamanten i varlden. Otroligt vacker.

Och har ar en preview pa vad jag har kopt idag :) Bilder kommer snart!

Hihi, alskar att vara inne pa achorn's. dom har sa manga roliga smagrejer!

PUSS pa er!!!

Kommentarer
Postat av: katta

hej sötnos, skit fin blogg!

har nyss gjirt en ny blogg, kolla gärna in den å släng dit en kommetar, skulle va jättte kul! puss :]<3

2009-07-31 @ 21:43:55
URL: http://katarinapanzar.blogg.se/
Postat av: annaaisza&rosa

fin blogg och det är ganska spännande att läsa om ditt liv i usa

:) kram / a

2009-08-02 @ 07:32:42
URL: http://swaggas.devote.se
Postat av: annaaisza&rosa

fin blogg och det är ganska spännande att läsa om ditt liv i usa

:) kram / a

2009-08-02 @ 07:32:53
URL: http://swaggas.devote.se

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0