YESSSS

Hon hade mixat ihop dagarna sa jag ska vara barnvakt nasta lordag istallet! Tack Gud!!! Nu kan jag slappna av hela kvallen for jag har precis fatt varldens huvudvark. Usch! Iallafall har ar dagens top 3!


3. Urblekta slitna jeans fran Acne. Jag behover verkligen nya jeans, och Acne ar ju saklart bast pa sant! Dom har ar perfekta. Jag gillar inte att ha jeans egentligen, men man kan ju inte ha sommarklanningar pa vintern. Ska kopa dom har jeansen for Acne har en ganska nyoppnad affar i SoHo! Perfekt.


2. Tjock kofta fran Abercrombie&Fitch. Annu en sak som jag verkligen behover! Jag alskar koftor och stickat. Skulle garna ha nagot fran Carin Wester men hon verkar inte salja sina klader i Amerika. Och A&F har VALDIGT bra kvalite pa sina klader. Valdigt skont material. Far se om jag koper den har (: Behover ju! Men det ar ju fortarande sommar.


1. Louis Vuitton-liknanade cage heels fran LFStores.  Jag ALSKAR dom har. Men nar ska man anvanda dom? I skolan gar ju inte. Skitsnygga iallafall. Billigare an LV, $138. Men lite dyrt iallafall.

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0