Black Friday

Idag ar det dagen efter Thanksgiving, som heter Black Friday, storsta shoppingdagen pa hela aret. Alla affarer gar i vinst idag. Ganska haftigt! Men blir ingen shopping for mig, tyvarr. Jag ar helt slut! Har gjort risgrynsgrot till frukost och nu sitter jag i pjamas och forsoker fixa med designen pa min blogg. Ska jag kanske flytta till devote.se? Det verkar mycket lattare. Har sant problem med min layout har pa blogg.se :( Om inte nagon snall manniska orkar hjalpa mig?
Aja, nu ska jag gora mig i ordning sa jag ser ut som en riktig manniska istallet.
Puss pa er.
Forresten ar ni skitdaliga pa att kommentera. Satt i over 2 timmar och forde over bilderna till datorn och har inte ens fatt en enda kommentar. Det har ar inte roligt langre.

Kommentarer
Postat av: Sofia

det har blivit en trend eller nåt att inte kommentera dina inlägg :P jag tycker iaf bilderna var helt fantastiska! som tagen ur en resekatalog, haha! ligger aruba i/på/vad man nu säger västindien?

2009-11-27 @ 19:21:13
URL: http://gothigh.blogg.se/

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0