ding dong the witch is gone

Jag ar verkligen inte pa varldens gladaste humor idag. Jag har varldens huvudvark, 2 stora projekt som ska presenteras veckan efter jag kommer hem fran Aruba. Och jag kommer ju missa 3 dagar nasta vecka och da kommer jag efter. Bajjjjjsssss. Inte pepp! Men Aruba skabli sa jakla skont. Tar med kameran saklart sa da kommer det bilder.
Maste ga upp 3 pa morgonen pa lordag, bara... Aja!
Nyss atit pannkakor med mammsen. Gradde och jordgubbssylt pa, hihi.
Nu blir det nyheter (ja, jag ar sa trakig att jag kollar pa nyheter pa kvallen), och sen So You Think You Can Dance!
Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ello! Måste bara få fråga.. Pratar ni svenska eller engelska hemma hos er? :)

2009-11-18 @ 18:37:11

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0