cinnamon

Har nyss satt in en stooor appelpaj i ugnen! Luktar kanel i hela koket. Ska snart till gymmet nagon timma. Om inte Cornelia vill folja med sa ska jag nog ladda iPoden med massa bra musik, eller se om det finns nagon rolig grupptraning idag!
Ah, idag pa min free sa visade jag Klingan's inlagg BLOWOUT, for min kompis Emma (amerikan). Hon sa: OH MY GOD is that your twin?! Holy shit! Det ar nog den finaste komplimangen jag nagonsin har fatt. Forsta bilden sa ar hennes nasa och haka valdigt lik mig iallafall. Ja jag ar besatt av henne!!!

Nu ska jag kolla vad for traning det finns idag, och byta om! Tvatta bort sminket ocksa! Hors efter det :)
PUSS!



BTW! INLAGG 200!!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0