engelskalektion

Sitter just nu pa min engelskalektion. Vi ar i computerlab hela veckan sa jag kommer troligen att blogga under dagen :) Vantar pa att det ska bli min tur att fa ga upp och prata med henne om min essay jag ska skriva. Mycket forarbete, helt sjukt. Men jag alskar amnet jag ska skriva om sa det kommer sakert att ga hur bra som helst.
Nasta lektion ar geometri, och det ar lunchperioden. Har andra lunch, suck. 30 minuters lektion, 30 minuters lunch, 30 minuters lektion igen. Sen har jag bara min free och roligaste matten kvar! Kommer sakert ga snabbt.
Har ingen aning om vad jag ska gora nar jag kommer hem. Troligen dricka te, gora laxor (om jag har nagra!) och se pa Tyrashow. Kanske gymmet ocksa? Hinner ju inte ga imorgon eftersom jag sitter barnvakt 3-6 varje tisdag.
Aja, har typ inget mer att skriva... typ en halvtimma kvar pa lektionen haha! Om jag kommer pa nagot att skriva om sa kommer jag sakert skriva det, heh.


Maria; Jag ar runt 174cm lang. Vet inte om det ar langt eller inte, men min mamma ar ganska kort, sa darfor ser jag ut som en jatte pa bilden haha!


Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0