Good news!

Appelpajen tog slut snabbt... At ingen lunch, for jag pratade med min engelskalarare om en uppsats jag skrivit hela lunchen... Sa fick ingen mat! :(
Men nu ar jag nojd, och kollade precis Klingans blogg (ja, jag ar beroende av henne, forlat!). Hon har saklart ett par byxor jag letat efter, och nu visar det sig att dom saljer Rag&Bone pa main street har i Westport! Ah, maste dit och kolla priset. Cornelia nar du ser det har, VI MASTE DIT!!! Hahaha.
Iallafall, kollar pa ett program som ar slut om en halvtimma, sen ska mamma och jag aka och kopa harfarg och farga min utvaxt. Lite nervos for far ju inte farga fel sa jag far en jatteljus rand mitt pa huvet. Ah! Resultatet far ni se ikvall troligen.
Hoppas ocksa tidningar min farmor skickade forra veckan har kommit fram idag! Skulle vara skont att ha bade VeckoRevyn och Chic ikvall. Patal om ikvall! Nytt avsnitt av Lie to Me. Alla borde kolla pa det! Underbart bra.

Usch vilket trakigt inlagg. Bara text ju! Forlat. Blir roligare ikvall nar jag vaknat till lite haha!
Ha det bra, puss pa er! :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hej due! haha ja vi maste dit!

jag sag dom ocksa och tankte just skriva samma sak till dig, haha!

men jag tror att de ar VALDIGT dyra for dom saljs aven pa Bergdorf Goodman...

2009-10-05 @ 22:06:25
URL: http://llys.devote.se

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0