heffalump


Idag hade jag nog den mest givande lektionen i varldshistorien. Pa East Asian kollade vi pa Nalle Puh och heffaklumpen. JA! Seriost! Vi skulle diskutera om vem som var taoist. Och det var Puh saklart. Fast Ior, Lumpie och Roo var ocksa up for the spot.
Iallafall, kommer aldrig hinna blogga! STRESS! Sitter barnvakt 3-6 idag, sen hem och ata middag, gora en laxa, duscha... Och nar ska jag blogga och ta roliga bilder? Det far bli varjeh elg. Gud vad trist. Herregud!
Har ni nagot speciellt som ni vill att jag ska skriva om? Jag svarar garna pa fragor och sa!
Aja, nu vantar teet!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du några amerikanska vänner eller umgås du bara med cornelia? :)

2009-10-28 @ 15:54:06

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0