let's go yankees!

Har inte bloggat pa valdigt lange... Jag ber om ursakt!
Idag var jag i skolan, och det var val ok. Ganska bra dag faktiskt! Och det var over 80F ute! Over 20 grader. Typ sommarvader! Amerika ar underbart. Ena dagen host, andra sommar. Sa otroligt skont. Fast kanske inte nar man har en stor tjock kofta pa sig och gar ut. Usch!
Efter skolan satt jag barnvakt i 3 timmar. Ganska kul den har gangen. Harliga barn faktiskt :) Och deras mamma ar sa otroligt trevlig. Svensk familj btw! 2 och 4 ar barnen. Sa otroligt fina!
Nu sitter jag med nagelfil och nagellack och ska kolla pa Yankees' match mot L.A. Angels! Om dom vinner idag sa gar vi till World Series!! LET'S GO YANKEES!
Puss pa er!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0