period 4

Sitter just nu pa engelskan och skriver lite. Tanker! Ska bli sa jakla skont att komma hem. Forsov mig imorse sa bara slangde pa mig leggings och linne, at macka jattesnabbt och borstade igenom haret. Hemskt. Hade en kvart pa mig att gora allt ocksa. Nar jag kommer hem ska jag tappa upp ett bad, lasa lite grejer till engelskan som maste vara klart pa fredag, dricka lite te, ata choklad, och hoppas pa att matchen inte ar installd pga. regn igen!

Iallafall fick precis en mycket konstig fraga har pa bloggen. Namligen om jag har nagra amerikanska kompisar, eller om jag bara umgas med Cornelia.
Har du ens last igenom min blogg? Jag sager klart och tydligt att jag verkligen umgas med andra manniskor. Jag lagger tillochmed upp bilder pa dom. Cornelia ar svensk och forstar mig pa ett annat satt an mina amerikanska kompisar gor. :)

Nu ska jag skriva lite pa min essay. (Eller egentligen ska jag lasa bloggar!) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag har läst din blogg ett tag och tycker den är underhållande( på ett bra sätt alltså) :)

Jag undrar om du skulle kunna berätta lite mer om dina vänner och hur det är i skolan och så.Vad tycker du om usa och människorna där? Jag ska kanske åka som utbytesstudent så det är därför jag är så intresserad ;)

kramar Sandra

2009-10-29 @ 02:37:23

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0