Planering

Nu ar alla min laxor gjorda och jag har precis gjort te. Julte! Smakar kanel och applen. Fysatan vad gott. Langtar till julen. Jul i New York ar precis lika underbar i verkligheten som pa film.
Jag och Cornelia ska in till stan nagon gang snart och aka skridskor pa Rockefeller Skating Rink. Fatta vad haftigt! Funderar pa att ga dit nar granen tands ocksa. Fast det ar pa en onsdag, och da har vi skola! Men men... Vi far se! Blir upptradanden osv, sa far se vilka som kommer dit :)

Och horrni! Pa lordag kommer en valdigt, valdigt fin sak hem till min familj (mest min pappa). Vill inte avsloja an, sa pa lordag far ni veta :) Hihi!

Nu ska jag kolla lite pa Joe, haha.
Puss!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0