randigt

Sag Elin Kling's flata och kande for att fixa en ocksa. Hade tva inbakade flator idag, sa mitt har var valdigt lattflatat! Absolut inte lika snyggt som Klingans. Mitt har ar mer uppklippt. Usch.





Helt oredigerad! Jag tog pa lypsyl direkt efter den har bilden, oroa er inte, hih!

Jag ar fortfarande inte saker pa om jag gillar den har trojan eller inte... Nagra ar gammal fran Gina, och jag alskar axlarna pa den, men kanns inte som den ar min stil! Kanns inte som jag. For tajt kanske?
Aja, ska handla nya klader i helgen. Linnen, koftor, troligen jeans, osv. Bestalla mina skor ocksa, ihi! Typ replikor av Klingans fran notabene. Ojojoj!

Troligen mer bilder ikvall eftersom jag och min bror ar ensamma hemma. Prova lite klader osv. Roligt! Kanns som fredag faktiskt.
Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker t.o.m. du liknar Kling lite :) Iaf på de här bilderna. Och du passar jättebra i randigt och modellen på tröjan! Måste bara fråga, är det så att vi europeer (nordbor då främst) klär upp oss mer när vi går till skolan? Tänkte när du sa att många kommer till skolan i USA med pyjamas eller mjukisbrallor här tidigare i ett inlägg.

2009-10-03 @ 17:05:56

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0