shopping i danbury

Idag har jag varit hela dagen med min familj i Danbury och shoppat! Fick en rutig skjorta och ett gratt baslinne fran Hollister, och ett nattlinne fran H&M... Maste verkligen till TopShop eller nagon annanstans och shoppa. Ar sa otroligt trakigt pa malls. Aja, ikvall blir det middag pa Main Street med Cornelia och hennes foraldrar!

Har ar en bra fraga jag fick!


är det så att vi europeer (nordbor då främst) klär upp oss mer när vi går till skolan? Tänkte när du sa att många kommer till skolan i USA med pyjamas eller mjukisbrallor här tidigare i ett inlägg.
Svar: VERKLIGEN! Har i Amerika ar det valdigt konstigt mode. Mycket tjocktrojor och mjukisbyxor, UGGS, shorts. Inga "moderna" klader. Dom tycker verkligen inte om att kla upp sig. Kanske for att dom inte har europeeiskt mode. Men det finns ju H&M? Jag tycker det ar skittrakigt att folk blir forvanade om man kommer i snygga klader till skolan. Jag gillar att kla upp mig! Aven om man bara har lektioner hela tiden i skolan. Inte kul att inte kanna sig fin ju. Det ar en sak jag verkligen saknar med Sverige!


Nu ska jag ta en dusch och sen fixa mig infor ikvall, hih! Ush det ar redan lordag... :(
Aja puss!
Ni ar valdigt daliga pa att kommentera... :(

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0