Skola

Hej pa er. Hann inte blogga igar, forlat. Var pa ett shopping mall med vara svenska gaster och hann inte ens satta pa datorn nar jag kom hem, for Yankees spelade, och VANN!!! Herregud, var uppe till halv ett och kolla pa matchen med pappa. Stod upp i soffan och hoppade nar dom vann, haha. Vackte nog gasterna som hade jetlag och gick och la sig vid 9 :D Men fysjutton vad spannande det var, haha. Nu ska vi bara sla Phillies sa ar vi World Series Winners for 27 aret!

Anywayyy! Haha. Sitter pa min engelskalektion nu och hoppas att min larare inte ska hinna till mig pa listan och ga igenom min essay med mig. Fetjobbigt, liksom hon skriver saker pa mitt papper men maste sen prata med mig personligt? Hon gor sa med alla. Herregud, skicka ett mail bara, kvinna! Aja, hon ar bast iallafall :)

Langtar verkligen tills den har dagen ar slut... Nar engelskan ar slut om 16 minuter sa har jag matte, och sen min free, och sen min andra matte. SEN far jag ga hem. 2:15, liksom orka :(

Btw, fick en chock igar. Joe Jonas har klippt sig! FYFAN vad snyggt. Seriost. Iofs ser han yngre ut, men det gor inget! Jag tror han forsoker ge mig en hjartattack.

Aja, nu ar det en tjej, sen en kille, sen jag som maste prata med henne. 14 minuter kvar! Hoppas hon pratar lange, haha. Gillar inte att snacka om saker jag skrivit. Liksom ge mig dina asikter pa papper, och lat mig skriva om. Haha.
Aja vi hors nar jag kommit hem :)
Puss pa er!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0