Strudel!

Guten Tag!
Ar nu hemma fran skolan. Var forbannat kallt imorse, sa jag tog bara pa mig bh och gick till skolan i pyjamas. Nagot jag aldrig gjort och aldrig mer kommer gora. Det var forsta gangen jag haft mjukisbrallor pa mig i skolan frivilligt! Hade pa pyjama-day och nar jag var sjuk. Hatar att ha det i skolan. Jeans ar mina vanner!
Iallafall skolan var helt okej. Gjort alla mina laxor pa min langa free-period.
Kom hem, at varm appelpaj och en bit kladdkaka (usch, aldrig mera... matt). Var jattehungrig, for jag at bara frukt till lunch.
Iallafall... hander inget speciellt idag! Ska kora mamma till hennes bokklubb, och sen se pa nytt Project Runway.
Juste, ska inte sitta barnvakt idag for dottern ar sjuk! Behovde verkligen dom 40 dollarna... Aja, far mera pa tisdag!

Ska vila lite nu, och sen kanske ta pa mig lite riktiga klader.
Puss!

Kommentarer

Har kan du kommentera:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Har du en blogg?

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0